Saturday, March 1, 2014

Elini - Dilini - Beynini Korkak Alıştırma


Tuhaf bir dünyanın içerisindeyiz.

Ben; yazan, yorumlayan , paylaşan

Sen ; beni okuyan , izleyen ,yorumlayan.

Blog yazmak suya yazı yazmak gibi...

Yazıyı "Yayınla" ya bastığınızda sudaki hareleri izliyorsunuz köşeye çekilip.

Okuyanlar fikirlerini belirtsinler, gerekirse saçmalıyorsun desinler istiyorsun.

Twitter kadınlar matinesi gibi çoğunlukla , çok keyifli sohbetler ediyor

Dertlerimizi paylaşıyoruz.

Deneyimleri iletiyoruz vs

İnstagram başka bir dünya

Hayatımıza girdiğinden beri daha değişti her şey

Daha özel anlarımıza tanıklık eder olduk.

Anımızı paylaşır olduk ama tembelleşmekten de kendimizi alamadık.

Son günlerde dikkat ediyorum ,

O iki tıkla ekranda beliren kalp var ya işte o kalp aramıza mesafeler koydu.

İki tık yaptık geçtik

İki Tık yaptık geçtik

Yorum yapmanın güzelliğini , iletişim kurmanın hazzını unuttuk.


elini dilini beynini korkak alistirma 1


Bu alışkanlık tüm sosyal medya hesaplarımızda alışkanlık oldu ve fark ettim ki öylece okuyup geçiyoruz.

Bakıp geçiyoruz

İki tık yapıp geçiyoruz.

Halbuki düşündüklerimiz değil miydi bizi tanıştıran , arkadaş olmamızı sağlayan ?

Demem o ki ey okuyucu , izleyici ,takip edici , eş ,dost her kimsen ;


Sen yorum yapsan da yapmasan da ben yazmaya devam edeceğim ama yorum yapsan da fena olmaz hani ... 
Elinizi , beyninizi korkak alıştırmayın yorum yapın , eleştirin ...  

DİPNOT:  Size yapılan yorumlara da bir zahmet cevap verin...  


No comments:

Post a Comment