Saturday, November 16, 2013

''1 Çanta Dolusu Hediye'' Çekiliş Sonucu




''1 Çanta Dolusu Hediye'' çekilişim dün sonlandı. Gerekli düzeltmeleri de yaptıktan sonra sıra geldi kazananı duyurmaya. 


Edit: Bu arada tabloda gayet açık olduğu halde SIRA NO kısmını anlamayanlar var. Yatay sıralamada Başlıklar 1 numaradan başlıyor. Ben görseli alırken hata yapmış olabilirim ama anlaşılmayacak gibi değil o kısım. Bu yüzden SIRA NO diye başlık açıp gerçek numaralandırmayı yaptım. Mükerrer kayıt yapanları da numarasız bırakıp devam edttim. Bu yüzden uyarıyorum mavili numarandırma kısmına değil kısıma değil, benim numaralandırdığım siyahlı kısıma bakın. 


Edit2: Tabloları tekrar ekliyorum, incelerken Excell sıralandırmasına değil A sütunundaki sıralamaya bakınız. 


Hazır mıyız? :)


1 canta dolusu hediye cekilis sonucu 1


1 canta dolusu hediye cekilis sonucu 2



1 canta dolusu hediye cekilis sonucu 3



1 canta dolusu hediye cekilis sonucu 4



1 canta dolusu hediye cekilis sonucu 5



1 canta dolusu hediye cekilis sonucu 6


İlk olarak gördüğünüz aşağıdaki tablolar yukarıdaki tabloların 3 tanesinin birleştirilmiş halidir. 


1 canta dolusu hediye cekilis sonucu 7


1 canta dolusu hediye cekilis sonucu 8


Formu toplamda 113 kişi doldurdu. Excell tablosunda da göreceğiniz gibi 2 kişi mükerrer form doldurmuş. 111 kişi çekilişe katılmaya hak kazandı.


Ve günün şanslısı,


1 canta dolusu hediye cekilis sonucu 9


Yüreğimin İklimi oldu. Kendisini çok tebrik ediyorum. Şansı daim olsun. Ban adresini ulaştırmasını bekliyorum.


Çekilişi kazanan kişi 3 gün içerisinde dönüş yapmazsa çekilişi tekrar edeceğim.


Kazanamayan arkadaşlar da üzülmesin. Yeni çekilişler sırada. Çok yakında yeni çekilişlerde görüşmek üzere takipte kalın lütfen.


Sosyal Medya Hesaplarım


Bloglovin, Twitter, Facebook, Facebook



No comments:

Post a Comment