Monday, November 11, 2013

Agatha Christie Okumaları (15-30 Eylül 2013)



agatha christie okumalari 15 30 eylul 2013 1






[ Resim Biblio'ya aittir ]






Sevgili Biblio ve Thalassapolis her sene olduğu gibi bu sene de Agatha Christie okuyacaklar ve bu sene ben de onlara katılmak istiyorum. Benim okuma listem elimdeki ekitaplardan oluşuyor, yani özel bir seçim yapmadım. Benim listem şöyle:






Ölüm Meleği


Sonuncu Kurban


Kırık Ayna


Çarpık Evdeki Cesetler






Listemde 4 kitap var ancak hepsini bitirebilir miyim pek emin değilim. Yaz tatili bitti ve haftaya yoğun bir iş dönemine giriyorum o nedenle okuyabildiğim kadarını bile okusam kârdır =) Agatha Christie okumayı çok özledim ve çok merak ediyorum bu kitapları ^.^






Siz de etkinliğe katılmak isterseniz Biblio'nun bu yazısına tıklamayı unutmayın!



agatha christie okumalari 15 30 eylul 2013 2



No comments:

Post a Comment