Tuesday, April 1, 2014

YOĞURTLU PANCAR SALATASI



yo urtlu pancar salatasi 1


Tüm izleyenlerime ve sayfamı ziyarete gelen misafirlerime selamlar sevgiler


Bugün oldukca pratik ve nefis bir salata tarifi paylaşmak istedim


Pancar salatası genelde haşlanarak yapılıyor ben sıvı yağla kavurarak yapmayı  tercih ediyorum


Kırmızı pancarın,vitamin ve mineral zengini olmasına karşın,tüketimi çok yaygın değil


Kırmızı pancar saç dökülmeleri,sedef hastalığı,egzama,ürtiker,kurdeşen,vücut kaşıntıları ve karaciğer hastalıklarına faydalı.Cildide güzelleştiriyor


Daha birçok faydaları var ben kısaca yazmak istedim


Siz kavurmak istemezseniz haşlayarakda yapabilirsiniz


Şimdi pratik salatamın tarifine geçeyim


Malzemeler


1 tane iri kırmızı pancar


Bir kase yoğurt


2 diş sarımsak


1 çorba kaşığı mayonez


Kavurmak için sıvı yağ


yo urtlu pancar salatasi 2


Hazırlanışı


Pancar soyulur ve rendenin iri tarafıyla rendelenir


Tavaya sıvı yağ alınır üzerine pancar ilave edilir yumuşayıncaya kadar kavrulur(ben hafif dişe gelecek şekilde kavuruyorum)


Bir kasede ezilmiş sarımsak,yoğurt,tuz ve mayonez karıştırılır


Soğuyan pancar yoğurda eklenir karıştırılır servis edilir



Bunu E-postayla GönderBlogThis!Twitter'da PaylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş







Tepkiler:




No comments:

Post a Comment