Friday, November 8, 2013

galetaunu




galetaunu 1
 galataunu yapımını daha öncede yayınlamıştım ama kayıtları silince bide bu gün kolları sıvayınca tekrar yayınlamak istedim.bizim eve her gn 1 ekmek girer ve 4 kişi 1 ekmeği bitiremeyiz.kalanlarda birikir.bir çok şey yapıyorum ekmekler çöpe gitmesin diye ama en çok galate unu yapıyorum.ekmekler tepsiye dizilir fırında kızartılır.


galetaunu 2
 daha sonra rondodan geçirilir.(herzaman yapmama rağmen iyice kızartmamışım tekrar fırına atmak zorunda kaldım sizinkiler kızarmış olsun)


galetaunu 3
poşetlenip bu şekilde buzluğa atılır.hem ekmekler değendirilir hemde para cepte kalır;)


galetaunu 4
yinede ekmeksiz yapamayanlardanım.azıcık tebessüm olsun.bu gün güzel bir haber bekliyoruz ailecek ve dua ediyoruz.herşey güzel olsun diye.


No comments:

Post a Comment